Ford ще даде възможност да напсувате инженерите, направили колата ви

Искали ли сте някога да крещите на хората, които са направили колата ви? Ford разработва система, която би позволила на собствениците да правят точно това от комфорта на шофьорската седалка

ядосан човек

iStock

Б или ли сте някога толкова разочаровани от колата си, че искате да излеете цялата жлъч на света върху хората, които са я направили? Е, Ford е подал заявление за патент за електронна система, която търпеливо ще изслуша вашите отзиви и ще ги предаде на производителя, спретнато категоризирани и маркирани.

Процесът ще започва със задействане на запис в менютата на инфо-развлекателната система на автомобила или подканване към собственика да запише и изпрати обратна връзка. С други думи, приложението не е система, при която вашият автомобил Ford тайно ще ви подслушва за положителни или отрицателни коментари, което е рядка победа за времето, в което живеем и за щастие не е толкова антиутопично, колкото някои от другите предложения на компанията.

Обратната връзка ще бъде съхранена както като гласово съобщение, така и като текст, след което ще бъде изпратена в облачното пространство, където впоследствие ще бъде обработена от два алгоритъма. Първият анализира езика в опит да „разбере“ вашата обратна връзка; вторият го категоризира, така че да може лесно да се покаже на автомобилния производител.

Общата картинка не изглежда лошо. Предлага се директна връзка с Ford, за да се докладва за проблеми, а компанията може да използва тази информация, за да прави по-добри продукти. Слабото звено в цялата идея е моментът, по който Ford ще избира да отговаря на клиентското недоволство. И ако го прави с назидателния тон „О, вие не умеете да ползвате всички функции на автомобила си“, това само ще засили фрустрацията на хората. А и евентуален „разговор“ с чатбот също няма да намали стреса от всичко това.

Приложението предполага, че освен Ford, дилърите също могат да имат достъп до тази обратна връзка. Ford предвижда системата да предлага планиране на сервизни посещения или търсене на комуникация с дилъри, също посредством чатбот.

Патентите никога не са гаранция за бъдещи продукти - дори ако този в крайна сметка бъде предоставен - така че ще трябва да наблюдаваме накъде вървят нещата.

Източник на статията: thedrive.com

патенти чатбот оплакване любопитно автомобили Ford приложение